Annesinin Kuzusu Büyüyor.. :)

Lilypie Premature Baby tickers

29 Ocak 2012 Pazar

Siyah Beyaz Dünyamızın Kırmızı Detayları.. Dilekce'nin Salon Dekorasyonu..

Ateş renginde yanıyor yüreğim
Ordan oraya sürükleniyor sevdam

Kalbim kanıyor kırmızı kırmızı
Gözyaşım kırmızı, sen kırmızı,
Yer kırmızı, gök kırmızı
Başımda ki sevda kırmızı..


(ps: Handan Koca'ya ait bir şiir.. Netten alıntı..)


Konuya uygun bir giriş yapayım dedim..   :)


Siyah & Beyaz Dünyamızdan Renkler yazıma gelen yorumlardan cesaret alarak Salon dekorasyonumuzdan detaylar sunuyorum sizlere..

Evim Huzur Evim.. Evim Benim Herşeyim..

Öyle hasretini çektim ki bu mutlu yuvanın, şimdi her anının tadını çıkarmak istiyorum..

Ve her anı, her dokunuşu fotoğraflayıp ölümsüzleştirmeye çalışıyorum.. İleri ki günlerde hatırası kalsın, çocuklarımla hatta torunlarımla bakıp anıları tazelemek adına.. :))

Çok mu ileriye dönük yaşıyorum ben ya? :))

Aman her anımızı not alayım, resmedeyim, ilerde hatırlarız deyip duruyorum kendi kendime :))

Bu kadar muhabbetten sonra bol fotolu dekorasyon detaylarında sıra;



Hani Armine Eşarp yazımda bahsettiğim siyah beyaz kırmızı kız kulesi konsepti vardı ya, işte bana salonumuzdaki bu el boyaması saatimizi hatırlatıyordu..

Haksızmıyım ama? Çok seviyorum bunu çoook.. İstanbul sevdamı pekiştiriyor.. :))



Bir zamanlar (bundan 6 ay önce) Kız Kulesine 10 dk. yolda oturuyordum.. Aklımıza estikçe sahile inip Kız Kulesi fotoları çekip, deniz havası kokluyorduk.. Özlüyorum o günleri..



Bu maskeyi çok sevgili arkadaşım Dönecim Venedik'ten hediye getirmişti bana.. Venedikte çok meşhurmuş, irili ufaklı çeşitleri var.. Çok beğendim ve rengi dolayısıyla salonumuza çok yakıştırdım ama gel gelelim ki, acaba suret yerine geçer mi? Uygun olur mu? Olmaz mı? diye düşünüp duruyorum.. Fikri olan var mı bu konuda? Kime sordumsa önemli olan niyettir, dekorasyondur felan deidler ama bilmiyorum yine de..


Uçlarında da çanları var.. :))


Ve bu hepimizin bildiği klasik ikea aynalı tabloları :)) Bunları da Dönecimmm bi akşam yemeğine geldiğinde getirmişti bana ev hediyesi olarak :) Sağolsun kırmızı sevgimi biliyor :))


Meşhur tosbaaam :)) Metal arabaları seviyorum, kolleksiyon yapıcam inşallah..


Bu vazolar, Ali'min bana aldığı çiçeklerin hatırası.. Koyacak yer bulamayıp böyle değerlendirdim..


Koltukların yastıkları çift yönlü, bir tarafı düz beyaz, diğer tarafı da böyle berjerlerimin renginde..

Kırmızı mumumu hatırladınız mı? Benim dünyacımın hediyesiydi.. :)) Teşekkürler tatlım :))




Bu stickerımsı! şeyleri kırtasiyeden aldım.. Üsküdar'da Gençler Kitabevi var, orda gezinirken gördüm bu cicileri :)) Asıl amacı defter kitap stickeri ama ben salon duvarıma daha çok yakıştırdım.. :)) Uğur böcekleri ve nazar boncukları benim katkım :)) Evimizin bi çok noktasında uğur böceği ve nazar boncukları var.. Yoook nazardan korusun diye değil, sadece gözüme güzel göründükleri için.. Çünki bilirim ki, nazardan ve her türlü şerden ancak ve ancak rabbim korur bizleri.. :)) Ve korusun inşallah hepimizi.. (amin)


Çok şeker değiller miiiii ama?


Üç boyutlu oluşu beni cezbeden yanı ve kırmızısıııı :))



Tam karşıdaki soldaki boşluğa beyaz ve kırmızı konseptli bir kitaplık almayı planlıyorum, hatta şu ara arayış içindeyim, uygun bir dolap veya kitaplık bulduğumda alıcam inşallah..


Genel bir görünüm..



Vee tam karşı sağdaki boşluğa da bahsettiğim kitaplığın devamını almak istiyorum.. Çünki çok ihtiyacım var, kitaplarımı ve mumluklarımı koyacak raflara..


Salon perdemiz :) Deseni koltuklarımın ve halımın kıvrımlarına uyuyor ama henüz eksik çünki yandaki fon kanatları yok. Bi türlü karar veremedim rengine ve modeline çünki..

Hazır sırası gelmişken size de danışayım, salonumun genel konseptini gördünüz, bu salona ve bu perdelere uygun fon perdesi diktiricem, sizce nasıl ve ne renk olmalı? Siyah düşünüyordum ama halı ve koltuk mindeleri siyah olduğu için çok boğucu olsun istemyorum, çünki ağırlıkla beyaz bir ev olsun istiyorum.. Kırmızı nasıl olur? Perdede kırmızı çok ağır ya da avam mı görünür acaba? Riskli olur gibi geliyo bana.. Bir de gri seçeneği var, halımızdaki gri ışıltılı lalelerle uyumlu ışıltılı bir gri fon nasıl olur? Hadi kızlar yardımlarınızı bekliyorum.. :))



Ve işte son noktayı da böyle koyalım..

Dilekce'nin salonundaki gezintimiz burada sona eriyor fıstıklar.. Artık gelsin yorumlar, fikirler.. Her türlü eleştiriye açığımdır, hakaret içermediği müddetçe :)

Zaten bu resimleri burada paylaşmamın bi amacı da fikir alıp, yanlış veya uyumsuz olan bir şey varsa düzelteyim diye..

Özellikle de fon perdelerim konusunda fikre hatta modele, örneğe ihtiyacım var, benimle paylaşırsanız sevinirim canlarım.. :))

Herkese öpücükler, sevgiler, selamlar yollayıp şimdilik kaçıyorum.. :))

Allah yolunuzu açık etsin, işlerinizi rast getirsin, yuvalarınıza huzur ve mutluluk versin inşallah :)

Bizim şirin evimizi de minik Dilekceler ve minik Ali'lerle doldursun, isteyen herkese de nasip etsin hayırlısı ve sağlıklı bir şekilde inşallah.. Aminnnnnnn...


Selametle..

.



36 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. wowwwwww kiz kuleli saate bayildimmm dogrusu :)
    salonunuda cok begendim cok sade ama bir o kadarda hos ....

    YanıtlaSil
  3. canım ya bu yorum yazma şekli beni zorladı hiç anlamam bu işlerden ya.yada benim bilgisayarımlamı alakalı acaba.aslında çok güzel şeyler yazacaktımda neyse şu işi biçözüyümde.

    YanıtlaSil
  4. Beyzacım, yorum yazmakta bi farklılık yok ki, sadece pop up pencere yerine kayıt altında görünüyor, eskisi gibi yorum penceresinden yazıyorsun. sen nasıl bir sorun yaşadın? Belki düzeltmem gereken bişey vardır.. :)

    YanıtlaSil
  5. Duygusworld, teşekkür ederim, kız kulesi saat benim de favorim.. Yanına yaklaştığımda hala tuval boyalarının kokusunu hissediyorum ya daha da mutlu oluyorum :)) daha güzeli sana olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  6. tamam canım anladım çözdüm olayı,ya hiç anlamıyorum bu işerden sen öyle benim yorumlar gönderdiğime bakma ufak bi değişiklik bana yabancı geliyo.

    YanıtlaSil
  7. Beyza, ok canım.. biraz ilgilenice çözüyorsun hemen :)) Salon dekorum senin için geldi :)) bana perdeler konusunda fikir verebilir misin? Özellikle renk seçiminde.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. salonun süper.bence yan fonların dediğin gibi simli gri süper olur.maske suret yerine geçer benim öğrendiğime göre namaz kıınmaz,melekde girmez şeklinde canım.iyi geceler.uykulu uykulu biraz saçma geçişler yaptım sanırım.tatlı rüyalar.

    YanıtlaSil
  9. Beyzacımmm :)) çok teşekkürler canım, daha süperi senin olsun.. perde de benim de aklıma ışıltılı bir gri fon yatıyo galiba :)) maskeyi kaldırayım öyleyse ortadan :)) Sen saçmalasan bile anlamlı şeyler dökülür merak etmeyesin.. :)) iyi geceler..

    YanıtlaSil
  10. canım arabada gördüm bu postunu okudum ama hemen birşeyler yazmak istemedim, düşünüp inceleyip öyle yazarım dedim :)
    Bence fonları kırmızı veya siyah yapabilirsin, cart bir kırmızı avam gösterir ama hoş tatlı ve çok bağırmayan bir kırmızı ise hoşluk verir. Siyah ise çok boğmaz aksine belki daha da hoş olabilir.Hatta belki bir rustik te iki rengi bir arada bile kullanabilirsin. Gri de emin değilim. 4. renk olur gibi geliyor.
    Fon modelinde ise yeni evlenen birkaç arkadaşda gördüm ve ben çok beğendim, birinci kat serbest duruyor üstünde ikinci katı ise kenara toplanıyor. Güzel, zarif ve spor duruyordu.
    En güzeli iyi bir perdecide oturup enine boyuna konuşman, netice de onlar bu işin uzmanları.benim yazdıklarım kafa karılıklığına sebep olacak gibi geliyor :)
    (not: sana yardımcı olacağım diye 1 saatten fazladır oturdum modellere ve renklere baktım :) :)

    Duana da aminn aminnn aminnn...
    Öpüyorum canım hayırlı geceler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim dünyam, çok hoşsun yaaaa :)) benim için 1 saat yordun kendini, çok teşekkür ederim.. Söylediklerini değerlendiricem inşallah. Kırmızı siyah ile siyah beyaz arasında kaldım. Önceleri gri de çok aklıma yatmıştı ama 4. renk olması caydırdı sank beni.. henüz acelem yok, şimdilik böyle idare ediyorum ama her an da yeni bir model ve tarz çıkıyo, aklım karışıyo sonra.. En iyisi perdecide bakmak :)) sevgiler canım..

      Sil
  11. hic elestiri yapamiycam,cünki herseyi her detayi cok begendim..cok zevklisin;)
    sevgiler dilekcim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeişcim, çok teşekkürler canım.. Çok sevindm beğenmene :))

      Sil
  12. sevdiklerinle birlikte, sağlıkla, mutlulukla yaşa dilekcim...bütün detaylar çok hoş... özellikle kırmızılar... :)
    fon perdene gelince o da beyaz olsun derim.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruşen ablacımmmm biliyorum kırmızıyı çok seversin.. Beğenmene de sevindim :)) Fon perde de henüz acelem olmadığı için kararsızım ama siyah beya olabilir :))

      Sil
  13. Canım salonun çok güzel ferah ferah güle güle oturun inşallah.Siyah dediğin gibi boğucu olabilir.Kırmızıda belirli bi süreden sonra göz yorabilir sıkılabilirsin bence.Gri hem ferah,aydınlatıcı olacaktır hemde halına uyacaktır.Yinede sen bilirsin tatlım
    Öpoom iyi haftalar diliyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xcelisim çok teşekkürler :)) Aminnn diyorum, rabbim herkese nasip etsin huzurlu yuvalar.. :))

      Sil
  14. bende evimi kirmizi dekore ettim emin ol kirmizidan uzuuun zaman vazgecemeyeceksin.
    kirmizinin enerjisi muthis bisey, nice mutlu huzurlu gunler gör evinde ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. style m, çok teşekkürler, kırmızıyı daha çok sevdim yorumunla :)) aminnn diyorum güzel dileğine.. Bilmukabele..

      Sil
  15. canımmm herşeyiyle okdadr güzel bir evin varki bak bak doyamadım..saatıne tablolarına kırmızı çiçeklerine herşeyine bayıldımm.Rabbim ağzınızın tadını hiç bozmasın ve minnak minnak bebişlerinizin koşuşturmacalarınıda bu fotonun içerisinde görürürüz inşallah..öperim çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cicibicimmmm inşallah aminnnnn :)) çok teşekkür ederim, umarım sen de şafak bittikten sonra kurarsın mutlu yuvanı.. sevgiler..

      Sil
  16. hEPSİ HEPSİ ÇOK GÜZEL OLMUŞ CANIM BENİM. SAĞLIKLA, SIHHATLE UZUN ÖMÜRLERLE HEP MUTLU MUTLU YAŞAYIN İNŞALLAH İÇİNDE... AYRICA O MASKEDEN KORKTUM HEEE:) MİNİK STİCKERLARINA BAYILDIM, EVDE BİR KÖŞEM VAR, ORAYA YAPABİLİRİM BENDE:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dokuztepemmmmm, aminnnn canım aminnn. Maskeyi kaldırdım artık, zaten çok yeniydi, içime sinmedi şimdi bir kolinin içinde parti günlerini bekliyo :)) sanki evde parti yapıyomuşuz gibi :))) stickerların çok çeşitleri var, minik paketlerde satılıyo, ama çok şekerler yaaaa.. sen de yap da bakarız resimlerine..

      Sil
  17. canım kırmızı objelerde kalsın hiç dokunma,siyah ve beyazı ikili fon olarak kullanabilirsin benim evim krem kahve tonları,kanatları iki renk yaptırdım ikiside dengede kaldı tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli kuşla herşey tadındacım, hoşgeldin sayfama :)) haklısın kırmızı detaylarda iyi, ama perde de çok avam olabilir bence de.. Siyah beyaz benim de aklıma yatan fikir şu anda.. çok teşekkürler.. :))

      Sil
    2. hoşbuldum :)) hadi tez düşün bizimlede paylaş :)

      Sil
    3. perdelere karar verir vermez paylaşıcam zaten buradan, takipte kalın e mi? :))) sevgilerimle..

      Sil
  18. Burdan bakınca tam olarak anlayamadım:)
    Eve gelip yakından görmem lazım:D
    Bu arada o tosbaa hani benim olacak olan tosba dimi :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa cadı kızım, gerçekten güzel fikir, 11 şubattan sonra sen, ben, benim dünyam ve bik aç arkadaş daha bende mi buluşsak ki? size mamalar hazırlarım :)) Evet o tosbaanın çok talibi var ama senin kısmetin heralde :))

      Sil
  19. Buluşalım hadi seni anca öyle affederim zaten:p
    Bu arada kısmetimi şimdiden çok sevdim;)
    Kavuşuşana kadar ona çok iti bak:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önümüzdeki günler için, herkese uyan, güzel br buluşma planlayalım, kızlara da haber verelim de :))

      eve gelen zıpır çocukların elinden kurtarabildiğim kadarıyla iyi bakıyorum tosbaama :)) kendisi benim fotoğraf fonunda çok işime yarıyor sağolsun.. :))

      Sil
  20. İşte bundan sonra benim işime yaramalı :D

    YanıtlaSil
  21. siyah beyaz halının markasını öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  22. koltuk takımının markası nedir acaba çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili adsız, keşke adını da yazsaydın yorumda, ben de böyle adsız diye cevaplamazdım :)) neyse işte, koltuk takımımı Kayseride tanıdığımız bir mobilya fabrikasında özel yaptırdık, piyasada duyulan bi marka değil, daha çok yurdışına üretim yapıp satıyor.. Fabrikanın adı, Kayseri Zafer Mobilya.. Gayet sağlam bi mobilya, işçiliği de güzel ama gel gör ki bu şık duruşu sağlayan siyah beyaz renkten çok perişanım, çok toz topluyo, titiz birisi için kullanımı yorucu oluyor açıkcası, şimdiki tecrubem olsaydı rengini kesinlikle siyah yapmazdım.. off ne dertliymişim yaahu :)) sevgiler..

      Sil

Sen Yaz! Ben Dilekce'ye İletirim.. (;

Jehan Barbur - Öylesine.. Dinlemek İçin Tıkla.. Pişman Olmazsın! :)

Son Gönderiler..

Son yorumlar..

Dilekce'nin Hayran Sayfası.. (:

Dilekcee'nin Mutlu Dükkanına Beklerim.. (:

Translate..!

www.yazilimcik.com