Annesinin Kuzusu Büyüyor.. :)

Lilypie Premature Baby tickers

17 Mart 2011 Perşembe

Yupppiii İşte Bakırköy Pazarından Aldığım Ganimetler!!! :)))


Ve sonunda başardımmmmm :)) Yaşanan onca aksiliğe rağmen naaptım ettim pazar ganimetlerimi yüklemeyi başardım.. Her neyse işte..

İki hafta önceki cumartesi günü, sözleştiğimiz gibi tesettürüm aşkımla buluştuk incirli durağında veeeee daldık pazarın içine.. Aralarda patatesli kaşarlı gözlemeler, çikolatalar, çaylar muhabbetler götürdük ki çok keyifliydi. Öyle güzel anılar eşliğinde bi kaç parça da güzel ciciler edindik işte.. Sonuçta evimize parasız ama mutlu kadınlar olarak döndük.. :)) pazar muhabbetleri, pazarlıklar, onu bunu şunu herbişeyi görüp görüp almalar falan filon!!! :)) derken harika bi gün geçirmiş olduk işte..

Gelelim günümüzün detaylarına.. Malum elbileği ve kol ağrılarımdan dolayı az öz yazıcam inşAllah :)) Bu yüzden de bolllllllll bolllllllllll resim ekledim sizin için.. 


İşte başlıyozzzzzz..



Aslında bu foto herşeyi açıklıyor :)) Alış - veriş bitmiş ve parkda soluklanma molası vermiş, sevinçten ağzı kulaklarına varmış Dilekce'yi görüyorsunuz.. Veeeeee aldığımız cicilerin bi kısmı :)) Nasıl da yorgun ama mutluyum di mi?



Ve işteee canımmmm tesettürüm aşkımmmmm :)) Aynı benim gibi keyif ve yorgunluk içinde gülümsemiş :))



Uzuuuuuuun zamandır almayı planladığım laci eşarbıma kavuştum sonunda.. Hem de pierre cardin ve ben bu eşarbı sadece 20 TL'ye alıverdim.. eheheheheeh çok sevinçliyim..



Veee siyah ve koyu gri damalı LV çantamm.. Tam öğretmen çantası havası var di mi? Ama olsun ben çok beğendim.. Sadece 35 TL'ye aldım :)))))



Ahan da yakın çekim..



Ayyyy bu çantanın hikayesi de bi başka ha.. tesettürümle pazarda ilerlerken birden toz pembe bi çanta gördüm ve yapıştım tezgaha. Biz satıcıyla ne kadardı şuydu buydu derken çantayı almaktan vazgeçtik veeeee o arada bu çantayı gördük ve daha çok beğendik.. hemen aldık birer tane.. hem de ne kadara biliyo musunuz? 25 TL'dennn 17,5 TL'yee..

Asılll olay şimdi başlıyoooo.. Az biraz ötedeki tezgahda aynı çantayı gördük ve ben hemen piyasa araştırması için fiyat sordum.. ne deseler beğenirsiniz.. 45 taaaleee yuhhhhh dedimmmm, hemen fısır fısır tesettürümle konuştuk ve nasıl da 17 buçuğa aldık diye sevindik durduk.. Eve gelince farkettim ki çanta Rodi Mood etiketli.. :)))



Bu eşarbı da sırf çantama kombin olduğu için aldım.. Çakma GUCCI ama çok güzelll.. Pudra pembesi eşarp istiyordum zaten.. Neyse kendisi twill ipek ve çok sıkı pazarlıklar ederekten 22,5 TL'ye aldık.. :))




Ahan da yakın haliiii..



Ayyyy bu çantamı da çooook beğendim yaa.. Çok severek aldım.. LV nin 2011 sezon modeliymiş falan filon :)) Ben bununla başka bi model arasında kararsız kalınca satıcı çocuk bunu poşete koydu tutuşturdu elime.. Baktı ki başka çaresi yok.. Ama ii yaptı ohh çok beğendim.. Bolca kombinliycem her birini ayrı ayrı..



Ahan da yakınn hali..



Ayyyyy bu cici pijamalarıa da bayıldım bittim.. Amcanın biri dökmüş tezgaha tanesini 3,5 tan satıyor.. Ben duyduğum fiyatlara inanamadım uzun bir süre. ne de olsa çeşitli mağazalardan itina ile kazıklanmaya alıştıktan sonra bu pazar alışverişi çok sardı beni çoookkkk :)) Neyse işte bunları satıcı amca paketten çıkardı ve sadece 7 TL.. :)) O kadar da kaliteliler ki görmeden inanamazsınız..



Asıl olay da burda işte.. Bu yazlık pijamalarım da yine aynı amcadan alındı ve 7 TL. Ama kumaş kalitesini görünce hakkaten şaşkınlıktan ağzım açık kaldı.. Hemen kaptım hemennnnnn :))




Offff ya her birini gördükçe anı yeniden yaşıyorum resmen.. Bu şallar bilyosunuz bu sene çok moda.. Çift yönlü ipek şal.. Sanırım % 100 ipek değiller ama pek bi farkları da yok, hem rahat kullanımı hem de görüntü açıdan süpper bişiler.. keşke bi kaç tane daha alsaydık diye üzüldük ikimiz de.. Pazarda hep 10 liralık çeşitleri vardı ama çok kalitesiz ve sıradan görünüyolardı.. Bunların fiyatı 15 TL ve fiyata göre kaliteleri harika.. Amaaaa sıkı pazarlıkçı Dilekce bunları da 10 TL'den aldııııı :)) Üstüne de bone hediye ettirdi..

Tabiii bakmayın benim pazarlıkçı felan dediğime, hayatımda ilk kez belkide böyle pazarlık muhabbeti felan yapmışımdır. Şu son zamanlarda yaşadığım haksızlıklar, şikayetler ve gereksiz kazıklardan sonra aklım başıma geldi. Neyse işte biz devam edelim..













Bu tuniğin her renginden alsaydım keşkeeee.. o kadar kullanışlı ki.. Bir iki kez giydim hiç üstümden çıkarmak istemiyorum..



Renklerini de çok sevdim.. :)



Bu gömleği de çok beğenerek aldım ama bol geliyorr.. Giyilmeyecek kadar değil ama şu sıralar ben diyetteyim vee 5-6 kilo kadar verdim, bu yüzden iyice bol geldi.. Ama yakasındaki gül detayının hatrına da olsa ara ara giymeyi düşünüyorum..


İşte yakın çekim.. rengi farklı çıkmış biraz ama..



Bu da pembe serilerime eklediğim yeni bir gömlek.. etek kısmındaki işleme detayları çok şık duruyor, % 100 coton ve yaz için çok kullanışlı olucak bence..



ayyyyy bunlarda Dilekce'nin çorap serisi.. Bu pazardan eşime aldığım tek şeyler de ordaki pierre cardin çoraplar :))))) ahahahah eve gelince farkettim ve çok güldüm.. Oysa ki ben hiç bişey almaduım sanıyordum.. Bu çorapları görünce bi ohhh çektim ki sormayın.. Hiç yoktan iyiler işte.. :))))))))))))))



Hımmmm geldik başka bir tuniğe.. Kendisi Zara Basic Etiketli ve çakma bir etiket değil sadece, hakkaten zamanında zarada gördüğüm tunikti.. Kalitesinden de anlaşılıyor zaten.. Nasıl oluyor da pazara düşüyolar bilmiyorum ama ben kendisini 25 TL'ye aldımm.. Yaka detayı harika..



Ahan da yakasındaki siyah dantel detayı.. :)



Ayyy bu da pazarda tek kazıklandığımız şey olan obi kemer.. tesettürüm aşkım bunlardan sanırım 6-7 tane aldı renk renk.. Satıcı tanesine 15 dedi, çok kaliteli dedi falan filan, hakkaten pazardaki diğer ucuz kemerlerden kaliteliydi ama yinede 15 fazlaydı, benim acaip ısrarım sonucunda tanesini 10 tl den aldık ama baktık ki aynı kalitedekiler zaten en fazla 8-10 liraymış.. :))))))



Bileklik, toka, küpeeee vs.vs. sanki ev ağzına kadar aksesuar dolu değilmiş gibi.. :)))))



Doğal taş küpe.. Çok beğendim..



Lacili ve safranlı kombinleri için aldım bu cicileri ama üstünde değişiklikler yapıcam mutlaka, daha güzel bi ekleme yapmalıyım bunlara :))



Eminönünden tanesini 15-20 tl ye aldığım doğal taş serileri.. pazardan en fazla 5 liraya aldım tanesini.. :)



ayyyyyyy bunuda hiç niyetimizde yokken aldık yaa. Yine kalabalığın arasında ilerlemeye çalışırken benim tesettür aşktırcığımı durdurmam ve bu ayakkabıyı göstermemle başladı herşey.. Sonra dedim evde diyemediğim öylece duran onlarca topuklu ayakkabım var, bunu da alıp koyacam bi köşeye kalıcak öyle dedim vazgeçiyordum ki, kırmızısını denedi tesettürüm, ya rabbim o kadar mı güzel olur yanii. hemen aldık ikimizde. o kırmızı aldı ben de siyah.. Siyah ihtiyacım vardı, ama sonra başka bi tezgahta pudra pembesini görünce pişman oldum keşke pembesini alsaydım diye.. Aynı modelden iki tane renk almayı da sevmediğim
için almadım.. ama bi pudra pembe yazlık papi almalıyımm :)) fiyatı sanırım 30 tl..



Çok güselllll yaaa... Sizce de öyle mi???



Ayakkabı manyağı Dilekce.. Laci eşarp almışken laci babet almaz mı? Almasam küserlerdi bana eminim.. :)) Hazır tam da üstümde yazlık armine lacili fiyonklu kap'ım varken, öyle güzel uydu ki altına..



Gayet de kaliteli ve sağlam yani.. Fiyatından emin değilim ama 25-30 gibiydi.. :) Sudan ucuzz.. Onu al bunu al, ucuz ucuz derken bi baktım kii cüzdan boşalıyorrrr :)) Allah'dan akbilim var da metrobüse atlayınca eve gelebilirdim.. Yoksa taksi parası bile kalmayacaktı cebimde.. :))



İşte bu da iyi ki almışım dediğim bi başka cicim.. Ama bunu pazardan almadık.. Almadık diyorum çünki bi benzerinin nubuk olanını da tesettürüm aldı.. Buluşurken felan önceden haberleşmemiz gerekecek, yoksa pişti olma ihtimalimiz epeyyyy yüksek.. :)))))))))))



İlk defa bu tarz bi çizme aldım, pantolonu içine koymaya hala alışabilmiş değilim.. gerçi üstüne de indirebilirsin pantolonu ama çizmenin asıl amacı ve görüntüsü "kovboy kız" modelini çağrıştırıyor bana.. Bi iki gün giydim ve gayet rahat, memnunum.. :)) Haa bunu pazar alışverişini bitirip metrobüse yürürken yol üstünde bi mağazadan aldık.. Baktık indirim var, şöyle bi bakınalım diye girdik içeri veeee hakiki deri ve gayet rahat olan bu çizmenin fiyatını görünce birer tane almış olduk hemen.. Deri kalitesi süpper.. Derimoddan aldığım botum bile bu kadar sağlam ve kaliteli değildi açıkcası.. Bazı markalara adı üstünde sırf markaları için para verdiğimi bir kez daha anlamış bulundum bu vesileyle.. neyse işte fiyatı 50 TL. Şaka değil :))))))))



 Hahhhh işte bu da dayanamayıp, parkta çektiğim tesettürcümün kırmızı LV çantası.. Aldığı kırmızı ayakkabıya öyle bi uydu, öyle yakıştıki bunu almasa olmazdı yanii.. Sanki ayakkabı ve çanta aynı kumaştan kesilip yapılmış, o denli yani.. Çok beğendim bayıldım fotoğrafladım.. :))



Bunlar daaaa bahse konu papiler :)))) Nasıl şekerler yaaaa. ısırıcam nerdeyseeee.. Haffffff :D



Şimdilik bu kadar.. Ama sadece şimdilik.. Vakit çok geç oldu ve kolummmm resmen koptuuu.. :((  ganimetler bitti mi? bitmediiii ama ben bittim..

Neyse bu harika alışverişten sonra metrobüsle eve geldim, altunizade durağında elimde 31548756656565 tane poşetle indim ve Capitol AVM ye kadar yürüdüm, neden? çünki tam karşıdaki Armineye uğramadan gidemezdim eveee.

Ve tabisiiii eli dolu girdiğim armineden, eli biraz daha dolu çıktımm.. :)))) Ohhhhhh çok iyi yaptım bence.. Sezon sonu indirimini kaçıramazdım.. Ama onum için ayrı bir post yazıcam inşallah..

Takipte kalın canlarım.. Bu arada paylaşıcam bi kaç ayakkabı vs. kombinim daha var, sırayla postluycam onları da..


Aslında bu post sadece alışveriş ganimet detaylarıyla doldu.. Tesettürümle olan maceralarımızı, hallerimizi de bilhare yazarım artık.. Çok güzel, çok keyifli, oldukça karlı ve oldukça kese boşaltıcı bir gündü ama yine de süpperdi.. Bunu arada bi yapmak lazım ama çok değil tabi ki.. Yoksa batarız.. aile bütçesi diye bi kavram kalmadı resmen :)))


Tesettürüm Aşkımmmm hayatımmmm teşekkür ediyorum yenidenn.. Sen olmasan ne gidebilir ne de bu kadar çok cicileri bu kadar ucuza alabilirdim.. Öpüyorummmm seniiiiiiiiiiiiiii :)))))))))




Ayrıntılar için dönücem canlarım.. Şimdilik iyi geceler, saat : 00:20 Yuhhhhhhhh yani Dilekce! kısa yazıcam dediğin, az öz bu mu yani? Koccccaaaamaaaaaannnnn bir yuhhhhhhhh kendimeeee... :))




Selametle..









14 yorum:

  1. Waaaauuw demek istiyorum size :) alışverişin dibine vurmuşsunuz :) çok da iyi etmişsiniz.hepsi çoookk güzeller.pudra rengi çantana, siyah ayakkabılarına ,öğretmen çantana,pembeli şalına ve tesettür aşktırın ayakkabı-çantasına BAAA-YIIILLL-DIIIMM.keseler boşalmış ama değmiş..

    YanıtlaSil
  2. canım, hakkaten pazarı kaldırmışsınız :))ama hepsi çok güzel, güle güle kullanın. Ogün telefonumu evde unutmasaydım, size ben bile sipariş verebilirdim :))

    YanıtlaSil
  3. Hepsiiiiiiiiiiiiiiiiii muhteşemmmmmmmmmmm. Eşarplara bayıldımmmmmmmm. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım bayıldım bakiiiiiim valla bayıldım:))))
    Kız pazarda başka insanlarada bişey bıraksaydınızya anneemmm:)Ben iyiki gelememişim yoksa benıde batırırdınız ahahahahha:))
    Artık bidahakine batarım:)))

    YanıtlaSil
  5. Hepside çok güzeller,güzel günelrde kullanın.
    Kızlar bi ara bende İstanbula geleyimde benide götürün o pazara,gezdirin beniiiiiiiiiiiiii:))))))

    YanıtlaSil
  6. merhabalar... ben bugüne kadar sadece birkaç kez gittim pazara o da sadece manav kısmıydı ama bir pazarda bu kadar güzel ve marka ürünler olduğunu bilmiyordum şaştım kaldım doğrusu... orjinallerine bir dünya parayıı boşuna vermişim hissine kapıldım birden en kısa zamanda bende pazara uğrayacağım sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. PAZARI KALDIRMISINIZ BEEEEEEEE..AMA HEPSİNİ ÇOK BEĞENDİM..ÇİZMELERİNİ TEK GEÇİYORUM BACIM

    YanıtlaSil
  8. Güzel şeylercim, vurduk hakkaten yani :) ama dediğin gibi cüzdanı boşaltmaya değdi.. Daha güzelleri senin olsun inşAllah :)


    Dokuztepem, tesettürümle çok aradık seni o gün, hatta açmayınca telaşlandık felan ama meşgul olduğunu anladık sonunda.. bu sefer ki istanbul ziyaretinde eminönü yerine bakırköye gideriz olmazsa :) ben tel başıma gidemem de, bulamam da zaten pazarı, bana çok uzak ama birlikte gideriz inşallah :)


    asahharacım teşekkür ederim, eşarplar hem kaliteli hem de diğer pazarlara oranla daha uygun fiyatları. üsküdar pazarında çakma gucci twiller 30-35-40 arasında, biz 20-25 tl ye aldık :)


    cadı kızımmm bayılma annemmm, gazoz verem de ayıl :)) sen daha yakınsın bakırköye sanırım, bi ara harbiden buluşup beraber altüst ederiz tezgahları :))


    eslemim datlum sağol canım, daha güzeli sana olsun ama istanbula gelirsen haberleşelim, gezmenin de dibine vururuz inşAllah.. :) datlu eslemi de getirirsin severim bi güzel, iyice ısırırım yanışlarını :)) ama onla pazara gidemezik :)


    dilekcim adaşım ben de senin gibiydim inan ki, pazara en çok sebze alışverişine giderdim ama burası bi başka geldi bana.. Çeşit çok, fiyat daha uygun. Orjinal markaları bile çok ucuza buluyorsun felan çok sevdim ben de pazar gezmesini. Ben nerde AVM var, nerde kazık var gider ordan alırdım ki hala da alıyorum ama en azından bundan sonrası için bu tarz pazarları gezip görüp bulamazsam mağazalardan alıcam inşAllah. Tavsiyemdir artıkın.. :))


    Sevecenim, ilknurum harbi kaldırdık pazarı, bilseydik sen de ordasın, buluşup beraber kaldırırdık ama bu senin aleyhine olabilirdi.. :)) Çizmelerimi de pazara yakın bi yol üstünden aldık, oraya sık gidiyorsan bilirsin, yusuf muydu neydi mağazanın adı.. :)

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan , iyi günlerde eskisin :)))

    YanıtlaSil
  10. bekarken yani avrupa yakasında otururken, arada bir giderdik cumartesi pazarına, az çantalar bluzlar almamışımdır, hele deri siyah bir çanta almıştım belki 10 sene kullanmışımdır bir türlü eskitememiştim, yıllar olmuş gitmeyeli sayende hatırladım.hey gidi günler heyyy...
    çok güzel ve kaliteli şeyler olur o pazarda eskiden sosyete pazarıda derlerdi.
    Aldığınız herşey çoooook güzel, bayıldım hepsine de iyi günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  11. Epeydir bu kadar alisverisi yapmis olan bir bayan görmemistim, alisveriskolik filmi aklima geldi :D
    Güle güle kullanin aldiklarinizi :)

    YanıtlaSil
  12. ya tatlım hepsi birbirinden güzeeeeel ! ama bişey sorcam sanaa ? aldığın çantaların fiyatı gerçekten çok ucuz ve süper. ama benim arkdaşım en az 60 tl dedi ve ben gitmedim gerçekten 35e çanta var mı yaa.

    YanıtlaSil
  13. adsızım evet gerçekten 35 tl ye almıştım ama ilk başta 50 tl ve üzeri fiyat veriyorlar ama sıkı pazarlık ve birden fazla alışveriş olunca gerçekten düşüyor fiyatlar.. Yalnızca bir kere gittim o pazara ama fırsat bulursam bi daha gitmek istiyorum.. :))

    YanıtlaSil
  14. bende istiorummm :-(:-( asiri duskunum bunlara ama yasadgm yerde pazar yokki hep pahali pahali aliorumm:-(:-(

    YanıtlaSil

Sen Yaz! Ben Dilekce'ye İletirim.. (;

Jehan Barbur - Öylesine.. Dinlemek İçin Tıkla.. Pişman Olmazsın! :)

Son Gönderiler..

Son yorumlar..

Dilekce'nin Hayran Sayfası.. (:

Dilekcee'nin Mutlu Dükkanına Beklerim.. (:

Translate..!

www.yazilimcik.com